Merry Christmas, matees! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu Merry Christmas, matees! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu

Merry Christmas, matees!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

25 December 2010 | Australië, Brisbane

Lieve iedereen,

Heeele fijne Kerstdagen! Geniet van elkaar en van het leven, en laten we ook even stil staan bij hoe goed we het allemaal hebben met elkaar :).

Ik vind het jammer dat ik dit jaar niet bij jullie allen kan zijn om Kerst en Nieuwjaar te vieren, maar ik ben hier onder vrienden waar ik ook deze dagen ontzettend welkom ben en ik moet eerlijk zeggen - ik mis die sneeuw en het ijs niet hoor!

Het is hier al weken erg nat want het regent veel - vandaar de gekke foto's met een paraplu - maar dat hoort er één keer in de ongeveer acht jaar bij. Het is in ieder geval een stuk beter dan het ontzettend warme, vochtige weer dat ze hier normaal met Kerst hebben. Alhoewel, Kerst doorbrengen in het zwembad met een koud drankje...

Liefs en een knuffel,

Sabine

  • 26 December 2010 - 20:28

    Leona:

    Wat een leuke foto!!! Fijn om je even te zien hoor,liefs en een dikke kus

  • 31 December 2010 - 17:17

    Marc:

    Wauw! 26 graden zie ik, dan is die regen toch helemaal niet erg! Ik zou er voor tekenen hier!

    Maar ik wil je vanuit hier even een heel goed 2011 toewensen! Geniet nog even daarzo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 18 Mei 2010
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 21460

Voorgaande reizen:

08 September 2010 - 24 Juli 2011

Sabine in [Australië, Nieuw-Zeeland & Fiji]

Landen bezocht: