Sabine in [Australië, Nieuw-Zeeland & Fiji] - Reisverslagen van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu Sabine in [Australië, Nieuw-Zeeland & Fiji] - Reisverslagen van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu

Sabine in [Australië, Nieuw-Zeeland & Fiji]

Begin september 2010 vertrek ik voor ruim 10 maanden naar één van de meest favoriete bestemmingen ter wereld, Australië. Mensen ontmoeten, vrienden maken, verhalen horen, cultuur proeven, nieuwe dingen ontdekken, zelfvertrouwen opdoen en de geest van het land ontdekken; daarvoor reis ik naar de andere kant van de wereld.


Het plan is om op zoek te gaan naar woonruimte en een fulltime baan om mij de eerste zes maanden lang te onderhouden aan de Sunshine Coast. Als alles volgens plan verloopt, zal ik de drie daarop volgende maanden rondreizen door Australië, waarbij ik ook Nieuw-Zeeland en Fiji zal gaan verkennen. Tegen die tijd zal hopelijk een Nederlandse vriendin zich bij mij voegen om samen het (verdere) avontuur aan te gaan.

Ergens begin juli 2011, zal ik weer terugreizen naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2011

Op naar de dierentuin

25 Februari 2011

Een weekendje weg

04 Februari 2011

Veilig met overstromingen en cyclonen

25 December 2010

Merry Christmas, matees!

08 December 2010

Een warme pakjesavond
Sabine

Actief sinds 18 Mei 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21462

Voorgaande reizen:

08 September 2010 - 24 Juli 2011

Sabine in [Australië, Nieuw-Zeeland & Fiji]

Landen bezocht: