Vooravond van het grote avontuur - Reisverslag uit Ede, Nederland van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu Vooravond van het grote avontuur - Reisverslag uit Ede, Nederland van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu

Vooravond van het grote avontuur

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

07 September 2010 | Nederland, Ede

Lieve allemaal,

Eindelijk een verloren moment om het eerste reisverslag te schrijven voordat ik morgen dan echt vertrek naar Australië.

Het blijft een vreemd tegenstrijdig gevoel. In de afgelopen weken bleven de leuke en minder leuke dingen elkaar steeds afwisselen. Op reis naar een onbekend land - leuk. Afscheid nemen van vrienden en familie, het huis en Nederland - niet leuk. Uitkijken naar de mensen die je gaat ontmoeten en de dingen die je gaat zien en beleven - leuk. Beslissen wat je moet inpakken en achterlaten - niet leuk.

De eerste valkuil is al dat je eigenlijk niet beseft hoeveel spullen en dergelijke je verzamelt in een mensenleven, en dan is de mijne nog relatief kort geleden begonnen. Ik moest natuurlijk, naast in te pakken voor Australië, ook de rest van mijn spullen op mijn kamer wegbergen, sinds ik niet meer terug zal komen in dit huis (wat overigens ook een vreemd idee is). Maar goed, inpakken dus. Je denkt, "twintig kilo, dat moet toch lukken". Maar wat een gewicht! En dan hebben we het nog niet over de handbagage. Natuurlijk is het uiteindelijk goed gekomen, maar het is echt lastig om te beslissen wat in te pakken als je ongeveer een jaar weg zal zijn. De eerste horde is in ieder geval genomen! Trouwens, iedereen nogmaals heel erg bedankt voor alle cadeautjes, bijdragen, e-mails, sms'jes, noem maar op. Ik draag van iedereen een klein stukje mee naar de andere kant van de wereld :).

Goed, alles is nu klaar. Hopen dat ik niets (belangrijks) vergeten ben.

Liefs, x

Sabine

- - - - - - - - - -

REISINFORMATIE
(Alle tijden zijn lokaal)

VLUCHT 1:
* Route: Amsterdam - London [BA0423]
* Vertrek: woe. 08/09 om 07:20 u.
* Aankomst: woe. 08/09 om 07:35 u.

VLUCHT 2:
* Route: London - Sydney [QF0032]
* Vertrek: woe. 08/09 om 12:05 u.
* Aankomst: do. 09/09 om 19:15 u.

VLUCHT 3:
* Route: Sydney - Brisbane [QF0556]
* Vertrek: do. 09/09 om 21:05 u.
* Aankomst: do. 09/09 om 22:35 u.

  • 08 September 2010 - 08:28

    Leona:

    een super geweldige tijd, geniet ervan! We zullen je uiteraard missen, maar gaan je volgen zodat we toch een beetje bij je zijn! vannacht dacht ik nog aan je(toen ik even wakker was) "ze vertrekt!"veel liefs en een knuffel van ons twee

  • 08 September 2010 - 21:09

    Papa:

    Lieve Sabine. Je bent nu zo'n 16 uur onderweg. Denk veel aan je. Dat snap je wel. En ik denk eraan dat je nu eindelijk je droom kan volgen. Geniet en laat het maar over je heen komen. liefs papa. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 18 Mei 2010
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 21484

Voorgaande reizen:

08 September 2010 - 24 Juli 2011

Sabine in [Australië, Nieuw-Zeeland & Fiji]

Landen bezocht: