Verrassing! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu Verrassing! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu

Verrassing!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

09 September 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

Dat had ik niet verwacht, maar alsnog een klein berichtje uit Singapore, Maleisië! Er was dus wel sprake van een tussenlanding en dat stond bij mij nergens op het vluchtschema vermeld. Ik heb nu net het grootste deel van de vliegreis erop zitten. Maar, wat is dat gaaf! Ik ben gewoon in Zuid-Oost Azië! Er volgt snel meer.

Liefs, x

Sabine

• 09 September 2010 - 06:50

Leona:

Jeetje wat super nu al een berichtje van je en dat uit Singapore, hoezo jaloers! liefs van ons

• 09 September 2010 - 08:11

Meta:

Hee!
    Leuk zo'n berichtje uit Singapore. Het is daar volgens de info boven aan de pagina in ieder geval een stuk warmer dan hier.. Succes met het laatste stuk van de reis; ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven :-)
    X Meta

• 09 September 2010 - 12:26

Leona:

net van je papa gehoord dat je in sydney bent en dat alles goed is gegaan en goeie service aan boord gehad, wat wil je nog meer.....wachten op verdere berichten! kus

• 09 September 2010 - 13:00

Pascal:

Heb je toch even mooi in een paar uurtjes 2 dromen laten uitkomen. Azië bezoeken en Australië zien =p

• 09 September 2010 - 13:54

Dingena:

Hoi,
    Esther en ik ( met name Esther) haha zijn jaloers op jou. Fijn dat je al in Singapore bent. Wij werken hier nog even door. Zet`m op en GENIET!

• 09 September 2010 - 20:24

Papa:

Zit nu op een berichtje te wachten of je goed bent aangekomen. Sapnnend hoor. Het is hier nu 22.22 uur en in Brisbane 6.22! Goedemorgen trouwens. Enig idee wat voor leuks je zo vandaag gaat doen ;-)
    Hmmm.... misschien eerst lekker slapen? Sweet dreams Sabine. Dikke kus

• 09 September 2010 - 21:48

Debby:

hee lieve (en vooral stoere!) Sabine! wat ga je toch een avontuur tegemoet, ben jaloers :) Geniet van elke minuut, je hebt het verdient!

Liefs, ook van Marc

• 10 September 2010 - 12:01

Rosanne:

Hey Sab!

Gaat het allemaal goed? Ik wens je nog een hele fijne verdere reis en wacht op je volgende berichtjes. Ben superbenieuwd, maar je gaat het vast hartstikke leuk vinden! Enjoy!!!

xxx Roos

• 10 September 2010 - 20:05

Henk:

Zo ver naar het zuiden ben ik nog nooit geweest.
    Veel plezier! Henk

• 12 September 2010 - 15:45

Annette:

He Sabine, Je bent er al een paar dagen. Waar blijven de foto's?

Groetjes van ons uit het regenachtige Ede

• 12 September 2010 - 19:35

Marga:

He keep us posted!!! We zijn allemaal razend benieuwd wat je na je laatste berichtje op 9 september heb meegemaakt. Het is inmiddels 12 september 21.30 uur Nederlandse tijd, er zal toch wel het een en ander te melden zijn? Gistermiddag nichten/nevendag van de Enters olv tante Harma in Giethoorn. Stralend weer, prima stemming, veel gelachen. Nu jij :).