Een warme pakjesavond - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu Een warme pakjesavond - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sabine Visscher - WaarBenJij.nu

Een warme pakjesavond

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

08 December 2010 | Australië, Brisbane

Lieve Hulp Sinterklazen en Pieten,

Ontzettend bedankt voor jullie pakket vol met cadeautjes uit Nederland! Superlief. Ik had me al bedacht dat ik dit jaar Sinterklaas over zou moeten slaan sinds ik me aan de andere kant van de wereld bevind, maar ik voelde me echt weer even thuis. Nog beter, ik voelde me weer even kind! Ik heb een videoboodschap gemaakt voor jullie (deze is te vinden op http://vimeo.com/20403897, wachtwoord: sinterklaas) terwijl ik jullie pakket aan het ontdekken en uitpakken ben op Pakjesavond, waarop ik speciaal heb gewacht - niet makkelijk!

Verder heb ik helaas geen cadeautjes voor jullie, maar ik hoop deze week toch echt minstens twee reisverslagen toe te voegen. Ik hoop dat dit het wat goed maakt.

Nogmaals ontzettend bedankt!

Liefs en een dikke kus,

Sabine

  • 08 December 2010 - 09:57

    PapaKlaas:

    Heeeeeeeeeeel graag gedaan. We vonden het hier een onzettend leuk idee van de PostPiet.
    Geniet er maar van!

    Liefs papa

  • 14 December 2010 - 14:42

    Henk:

    Hoi Sabine,

    Leuk hier weer een verslag van je te vinden. Maar je mist niets hoor. Het is hier koud, donker en glad. En dan te bedenken dat jij nu eigenlijk iedere dag buiten kunt gaan barbequen. Geniet er maar van hoor! Ben nu al benieuwd naar je nieuwe verslagen. Succes,
    Henk

  • 05 April 2011 - 20:29

    Norman En Leona:

    Nu pas je sinterklaasfilmpje gezien schandalig he? Had even niet door hoe het werkt, maar pappa heeft ons uit de brand geholpen! Super leuk om je te zien en te horen, je bent niks veranderd natuurlijk! Het deed ons goed om je te zien en we vonden het uiteraard fijn om even sinterklaas te mogen zijn.Als het goed is ben je nu aan het trekken, we zijn benieuwd naar alle verhalen.
    We houden veel van je en dikke kus van ons twee,Norman en Leona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 18 Mei 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 21458

Voorgaande reizen:

08 September 2010 - 24 Juli 2011

Sabine in [Australië, Nieuw-Zeeland & Fiji]

Landen bezocht: